Sunday, August 7, 2011

ROT : Ulasan Makcik Al-Wazura

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Adoi, atas request dari encik Mizan Nayan jadi aku pun tulis jugak la review pasal makcik kiah ni yang melampau-lampau dalam mengutuk agama suci aku iaitu agama Islam. Aku tau ramai dah blogger yang menulis pasal makcik kiah ni. Kenapa aku gune nama makcik kiah dalam penulisan aku? Sebabnya adalah aku tak nak bagi keyword nama dia gempak sangat dalam google nye keyword. Kang bertambah plak rezeki pengutuk agama ni sat lagi.

Apa kes dengan makcik kiah ni?

image

Makcik kiah ni actually sangat tegar mengutuk agama Islam. Dan dari pemahaman dan hasil bacaan aku, dia ni merupakan seorang rakyat Malaysia yang telah murtad. Apa fahaman atau pegangan dia sekarang? Bagi aku dia ni sedang taksub dengan fahaman free thinker nya. By freethinker aku maksudkan adalah atheism bermakna tidak mempercayai apa-apa tuhan selain logik akal. Dalam post dia yang ditulis dalam blog dia, ada sesetengah ayat dia aku quotekan kat bawah ni:

Celaka makhluk babi penghuni SKMM!! Ada kentut nak sekat blog makcik ye??? Mentang-mentanglah makcik femes. Apa korang ni jeles ke?? Bukankah Najib kata isi di Internet tidak akan ditapis?? Apa main censor-censor ni?? Kepala hotak kau lah Najib binatang liar otak lucah UMNO!! Nak harap guna internet tengok filem lucah jer! Belajar tentang kebenaran agama Islam tak mahu. Tak boleh harap langsung!! Oi Najib, semoga Allah babi swt laknat kau ke dalam parit neraka jahanam sama dengan setan babi Muhammad sekali!!!

Ini baru sikit beb, kalau nak banyak lagi – dia ni bukan sekadar mengutuk Agama, dengan Najib sekali kene. Memang bertambah meluat la kerajaan dan sudah pastinya laman blog makcik kiah ni dah pun di blok oleh pihak SKMM yang memang tugasnya bertanggungjawab untuk menyekat informasi yang boleh memudaratkan kesejahteraan masyarakat di Malaysia. Selain daripada ini, terdapat jugak post yang mengubah As-Maul Husna kita kepada lagu tekno, walao wei~! Makcik, kalau saya jumpa makcik saya tak sepak je, saya tanam makcik hidup-hidup supaya bila makcik dapat rasa kepanasan bagaimana ditanam 7 kaki dalam tanah. Itu baru 7 kaki bawah tanah makcik oi, belum panasnya api neraka Jahannam. MasyaAllah~!

image

Kumpulan hackers yang amat terkenal sejak dua menjak ni iaitu GaySec telah pun mendedahkan identiti makcik kiah ni. Gambar makcik kiah ni pun ada aku akakn publishkan, tapi kebenaran samaada dia adalah perlaku sebenar itu masih tidak dapat dipastikan lagi, tapi yang aku pasti – makhluk dalam gambar dibawah adalah individu yang amat menyelar hukum islam dan juga seorang yang telah murtad dan menganut fahaman free thinker. Kebetulan? Korang fikir la sendiri.

image

Cun ke? haaaa.. cun la tapi kalau dah mati tetap akan tinggal tengkorak yang tak berguna dan busuk bau bangkai. So duniawi ni jangan nak letak bunga sangatlah dekat telinga. Kerana bila-bila masa Allah akan turunkan bala ke atas hang. Jadi aku tak nak la merepek mengutuk atau menambahkan dosa aku sendiri kat blog ni, aku just ingin menyeru persatuan-persatuan yang kononnya memperjuangkan Islam dan agama Allah SWT ni bila lagi nak buktikan perjuangan anda? Takkan setakat samseng sesama orang Islam? tapi bila ada pihak memijak al-Quran dan mengutuk Rasulullah dan yang penting memperlekehkan Allah SWT korang diam membisu macam tikus kene kurung dalam perangkap? Inilah perjuangan yang patut korang perjuangkan! Bukan pow sana pow sini – aku seru kat kononnnya samseng Melayu yang bajek samseng ye ! Jai, mana ko? Malek? Padhil? Sharq? Ini sharq takde gune, melayu tapi cakap serupa cina. Malu aku kalau ada kawan yang sebenar macam Sharq ni. hahaha.

Celaka makhluk babi penghuni SKMM!! Ada kentut nak sekat blog makcik ye??? Mentang-mentanglah makcik femes. Apa korang ni jeles ke?? Bukankah Najib kata isi di Internet tidak akan ditapis?? Apa main censor-censor ni?? Kepala hotak kau lah Najib binatang liar otak lucah UMNO!! Nak harap guna internet tengok filem lucah jer! Belajar tentang kebenaran agama Islam tak mahu. Tak boleh harap langsung!! Oi Najib, semoga Allah babi swt laknat kau ke dalam parit neraka jahanam sama dengan setan babi Muhammad sekali!!!

Hati Allah swt yang hitam legam macam jamban!! Setiap hari kene cium dek orang yang terdesak nak hilangkan dosa maksiat yang menimbun-nimbun macam babi Muhammad!! Lagi dicium, lagi hitam jadinyer!! Masyallah!!

“Wahai nabi ku, Siti Aishah itu hanyalah anak kecil yang masih bermain-main dengan anak patungnya. Sesungguhnya rahimnya pun belum matang untuk melelehkan tangisan kewanitaannya. Gilakah engkau wahai Rasulullah?” Khalil pada waktu ini telah pun terbuka akalnya untuk mempersoalkan nabi Muhammad yang maha gatal, bukan setakat itu sahaja malah seekor binatang buas, kaki perompak, kaki pendusta, kaki penyangak, dan kaki pembunuh.

sumber laman blog makcik kiah

Korang baca la apa yang minah ni tulis kat blog dia, bagi sesiapa yang tak reti nak bukak laman yang telah di sekat oleh SKMM harap korang boleh je la baca kat blog aku ni. Aku akan quote sebanyak mungkin apa yang makcik kiah ni tulis. Komen la apa rasa marah, rasa meluat or rasa simpati(kalau ada...) kat makcik kiah ni ye.

P.S:- Isu ini serious terlalu serious sampai aku nak tulis pun aku jadi mengeletar. Bukan sebab sejuk ye, tapi sebab PANAS!!!

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Ulasan Makcik Al-Wazura !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg