Saturday, August 6, 2011

ROT : Kebetulan atau Sebaliknya? Mesti Tengok!

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Aku main facebook sebentar tadi, sehingga aku ternampak salah sorang kawan aku dekat facebook ni mengeluarkan status yang aku sendiri ajaib dengan apa yang dia sampaikan. Sumber ini tidak perlulah di ragui kerana anda sendiri boleh mencuba dan boleh sendiri fikirkan apa yang anda nak fikir. Tapi bagi aku, selepas aku cuba sendiri menda alah ni – aku rasa ajaib seperti kepala aku ingin meletup dan tepuk tangan tanpa henti. Konspirasi yang sangat hebat dari puak-puak yahudi.

Apa yang aku maksudkan dekat sini adalah, satu trick yang aku rasa sangat-sangat rarelah. Cuba korang try eksperimen ini untuk lebih rasa taksub dan ajaib. Langkah pertama buka aplikasi Microsoft Words 2007 atau yang lebih terkini(aku tak pernah cuba plak dengan Microsoft Word yang lebih lama dari versi 2007). Kemudian taipkan perkataan "Q33 NY". Apa plak la Q33 NY ni? Q33 NY ni merupakan kod bagi kapal terbang yang telah melanggar PWTC WTC pada beberapa tahun yang lepas. Tragedi 11 September ingat? atau lebih dikenali dengan nama 9/11?

Okeh lepas korang tulis tu, besarkan tulisan tadi kepada saiz 48, dan kemudian tukar font tersebut kepada tulisan jenis 'Wingdings'. Dan lihat apa yang keluar dari anda punya Microsoft words. Sangat menakjubkan bukan? Scary la konspirasi sekarang. Oleh itu, jika anda ingin boikot barangan yahudi, pastikan anda tidak sembang kemas, boikot sekali dengan Windows dan segala keluaran Microsoft yang anda gemari itu.

image

p.s:- aku rasa menda ni dicipta selepas berlakunya kes 9/11. aku cuba beranggapan baik ni.

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Kebetulan atau Sebaliknya? Mesti Tengok! !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg