Saturday, August 6, 2011

ROT : Malaysia Famous kerana Fool Us

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Aku pepagi ni tengok la satu rancangan realiti TV yang aku ada review dalam post aku sebelum ni. Aku layan episod 7 part 4 macam tu. And tengah syok-syok layan kaki tipu mencabar orang untuk menipu depa, tetiba aku terdengar dekat speaker Altec Lansing aku orang putih sebut Malaysia. Hahahaha ... Bayangkan macam mana terkejut beruk aku, daripada tengah stim nak main dota tu aku pun terus terpaku try nak tengok orang yang buat trick ni.

Memang dasyat trick dia.. Wa cakap lu, kalau pembaca ROT tak tengok video ni, memang rugi la. Sebab trick yang mamat ni buat memang la sempoi dan aku rasa amat berbaloi dan menghiburkan. Walaupun takde elemen kelakar dalam persembahan peserta ni, tapi still di akhir persembahan dia korang akan tertanya-tanya eh macam mana dia boleh buat trick macam ni punya complicated? Oleh itu, korang try la saksikan video ni.

 

Dasyat kan? Haaa.. bayangkan kalau aku mampu buat trick macam ni? kalau aku mampu takde la aku menulis blog lagi, sebab aku akan busy dengan kegiatan melayan peminat dah time tu. Dapat ke mamat ni menipu Penn & Teller? haaa.. tu korang kene la tengok sendiri. Kalau aku, memang dah kene tipu bulat-bulat dah. Takde harapan nak bagi apa-apa teori langsung.

p.s:- rancangan ni dah jadi kegemaran aku dah sejak mizan perkenalkan dekat aku. hahaha. demmit tol la...

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Malaysia Famous kerana Fool Us !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg