Friday, August 5, 2011

ROT : Terima Kasih Atas Sokongan Anda

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Sekarang jam menunjukkan pukul 5.00 pagi, disini aku nak amik kesempatan untuk berterima kasih kepada semua pengunjung-pengunjung blog Reign of Trust ini. Aku sangat-sangat berbesar hati kepada mana-mana rakan yang tolong membantu dalam mempromosikan blog ini. Dari rakan-rakan real life sehinggalah rakan-rakan dari alam maya. Tanpa korang aku tak rasa hayat blog ni akan panjang.

Kepada semua yang telah menjayakan blog ini, aku dengan ini berterima kasih dan banyak-banyak berbesar hati kepada korang semua. Walaupun masih baru di mana blog ini aku terbitkan sekitar 18 Julai 2011. Namun hingga kini walaupun masih belum sampai sebulan, tapi kunjungan yang hadir amat memberangsangkan. Dari graph yang aku ambil daripada facebook(kerana kebanyakkan komponen dalam blog ROT ini aku sambungkan terus menggunakan akaun facebook) menunjukkan peningkatan yang mendadak dari segi kunjungan para pembaca.

image

Tambah lagi dengan korang punya support yang meninggalkan komen bagi hampir setiap post yang aku buat, menambahkan lagi semangat membuak-buak aku untuk tulis banyak-banyak dan banyak lagi post yang diharapkan dapat memberikan sedikit hiburan atau boleh meluangkan masa yang korang tak tau nak buat apa. Bagi peminat politik, bulan puasa ni aku takkan membuat post pasal politik melainkan ianya adalah isu yang aku sendiri terliur nak tahan dari jari aku menekan keyboard ni.

Terima kasih buat pembaca-pembaca Reign of Trust. Aku akan tingkatkan lagi usaha aku untuk menghasilkan penulisan yang lebih bermutu dan idea yang lebih bernas untuk mengolah sesuatu isu. Insyaallah...

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Terima Kasih Atas Sokongan Anda !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg