Sunday, August 7, 2011

ROT : Mimpi Di Siang Hari !

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Hahaha, aku memula terbangun je dari tido, dok la ketaq-ketaq. Haaa.. mesti korang tanya asal aku nak ketar-ketar gigil kan? Bukan aku tak cuba nak tahan badan aku dari terketar-ketar ni, tapi memang aku sendiri pun tak leh nk handle. Sakit apa pun aku tak sure, tapi yang penting bila aku sarungkan selimut yang cukup tebal ketar-ketar tu berhenti la dari mengganggu tidur aku. Hehehe.. Sejuk rupanya..

So, aku malas nk celoteh panjang dalam post kali ni, jadi aku just nak bagitau – Time aku tengah blogwalking sambil muka baru bangun tido ngan rambut kusut masai ni, aku terpandang satu carta yang aku rasa kebanyakkan blogger, syarikat dan organisasi-organisasi yang mempunyai website akan impikan. Haaaa.. mesti korang gelojoh nak tau apa kan?

image

Haaa. apa yang aku maksudkan adalah carta bagi senarai 500 laman terbaik di Malaysia yang dikeluarkan oleh Alexa. Web Alexa ni kalau sesiapa yang blog tapi tak pernah tau kewujudannya agak perlu lebih lagi la membaca. Actually Alexa ni membantu kita para blogger untuk tau ranking site kita. Contoh macam site ROT ni, baru lagi tak sampai sebulan – tapi dah leh cecah nombor 1? Waaa..Alexa kene hack ke? takde lah, actually yang pastinya kalau blog macam ROT yang baru puluhan hari ni memang takkan ada apa-apa maklumat yang terperinci lagi la yang boleh kita dapat dari Alexa. Kebanyakkan blog yang dah lama mungkin boleh check korang punya ranking dan Link masuk di Alexa ni.

Bagi sesiapa yang nak tau siapa yang berada pada kedudukan nombor satu yang ROT sengaja padam dan letak blog Reign of Trust untuk angan-angan taik ayam tu – jawapannya adalah masyarakat dan pengguna internet di Malaysia ni rata-rata bila bukak je browser tu pastinya akan melayari laman web sosial Facebook! So jawapannya, tempat pertama 500 laman sesarang terlaris di Malaysia adalah Facebook!

p.s :- Bila la agaknya ROT dapat duduk gah kat tangga pertama macam dalam gambar tu ye?

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Mimpi Di Siang Hari ! !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg