Friday, August 5, 2011

ROT : Nukilan Hari Jumaat ...

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Assalamualaikum. Mungkin ramai tertanya-tanya kenapa setiap kali melawat blog Reign of Trust ni setiap kali tu terdapat perubahan kepada rekabentuk blog ini. Kenapa memula banner bagi header lain? Aik hari ni dah tukar lain jugak? Aik, esok macam mana pulak banner ROT ni? Hari ni design takde Google Friends Connect.. sekarang ada pulak.. apa yang owner blog ni nak buat sebenarnya? Okaylah, untuk menerangkan serba sedikit kepincangan yang berlaku dari segi reka bentuk blog ni, ROT ingin mengambil masa untuk menjelaskan segala-galanya.

Kebetulan apa yang ROT rancangkan setakat ini menjadi kenyataan. ROT tak jangka yang sambutan pembaca terhadap blog ROT ni begitu menggalakkan. Sebelum meneruskan penulisan izinkan ROT membahasakan diri ROT menggunakan kata ganti nama Aku kerana nampak lebih mesra dan kurang tahap GAY bila tak menyebut ROT. Seriously bila aku bahasakan diri sebagai ROT jadi macam benda yang mereput dan menampakkan tahap gay yang tinggi disitu. hahaha....


Kenapa banyak tukar design? 

Kebetulan apa yang ROT rancangkan setakat ini menjadi kenyataan. ROT tak jangka yang sambutan pembaca terhadap blog ROT ni begitu menggalakkan. Sebelum meneruskan penulisan izinkan ROT membahasakan diri ROT menggunakan kata ganti nama Aku kerana nampak lebih mesra dan kurang tahap GAY bila tak menyebut ROT. Seriously bila aku bahasakan diri sebagai ROT jadi macam benda yang mereput dan menampakkan tahap gay yang tinggi disitu. hahaha....

Badge

Sebagaimana yang dah aku cakap, sambutan yang menggalakkan menyebabkan aku terus berusaha untuk mencari satu identiti disebalik blog aku yang serba biru ni. Boleh dikatakan tema yang aku pilih untuk blog ni adalah kaler biru, jadi korang leh anggap la otak blog ni sebagai otak BLUE? Demmit ! Secara jujurnya, aku gunakan kaler biru sebab kaler ni soft and tenang. Lagipun, salah satu minat aku pun adalah bersantai di tepi pantai dengan menikmati pandangan serba biru air laut yang menenangkan. 

Konsep penulisan ROT...

Kiranya konsep penulisan bagi blog ROT ni aku kategorikan sebagai pandangan peribadi aku pada kehidupan sekeliling. Memula aku agak dan budget macam blog aku ni hitnya akan sekitar 100 view sahaja dalam sehari. Tapi akibat dari sambutan pembaca yang memberangsangkan(kesempatan ni aku amik untuk mengucapkan ribuan terima kasih pada pembaca dan pengunjung yang telah LIKE dan follow blog ROT ni...Thanks guys)iaitu penambahan sebanyak 300% dari jangkaan aku, maka aku pun mula komited dan melakukan beberapa rombakan termasuklah memasangkan Google Friends Connect bagi membenarkan pembaca yang prefer untuk follow menggunkana Google selain pilihan yang lain iaitu Facebook.

Sampai bila perubahan ni akan berlaku?

Secara jujurnya perubahan reka bentuk blog ini akan berlaku dari masa ke semasa di mana ia akan berhenti sebaik sahaja aku menghembuskan nafas terakhir. hahahahaha ... harap-harap la lama lagi. Tapi untuk masa-masa akan datang, perubahan akan lebih perlahan kerana bila post ini ditulis, aku dh agak berpuas hati dengan hasil css yang aku buat. Aku suke bila blog ROT ni nampak clean and sedap mata membaca.

Mohon pertolongan rakan-rakan pembaca

Ini adalah contoh blockquote yang ROT tukar ikut sesuka hati ... apa pendapat korang??

Sial bagi sesiapa yang meliwat orang lain secara paksaan. Aku cakap macam ni bukan sebab apa, tapi bila kes liwat ini bukanlah secara rela – maka kene la bayangkan bertapa terseksanya orang yang diliwat untuk menanggung sakit dan perit daripada kejadian itu. Yang meliwat pulak, aku tak tau apa perasaan dia ketika melakukan perkara sedemikian. Lebih mengecewakan aku, kes ini terjadi dikalangan ahli-ahli sekolah agama yang sepatutnya merupakan bakal-bakal mufti, ustaz dan tahfiz negara kita. Kita bukan impikan seorang ustaz dan tahfiz yang GAY. Itu hakikat, bahawa sesiapa yang melakukan liwat adalah dicela oleh Allah SWT. Kalau tidak masakan kaum Nabi Nuh diturunkan dengan malapetaka yang sangat besar?

Di sini aku nak mintak pertolongan rakan-rakan pembaca untuk memberikan sebarang komen berkaitan apa yang korang rasa jelek, tak suke atau benci dengan blog ni dari segi reka bentuk dan susunan. Selain tu, aku jugak nak tau apa lagi yang korang rasa kurang dekat blog ni. Aku betul-betul mengharapkan response dari kroang tak kira la negatif ke atau positif(dalam hati dup dap dup dap harap takde yang negatif). Oleh itu sila la nyatakan komen anda pada ruang komen yang ada kat bawah.

p.s:- Tolong la jangan cakap suruh aku buang muke yang dekat banner baru ni sebab aku rasa itu nampak GANAS !! hahahaha.

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Nukilan Hari Jumaat ... !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg