Wednesday, July 27, 2011

ROT : Kenapa ROT kata 'Demokrasi Itu Syaitan' ?

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Hari ni sebenarnya ROT takde mood nk buat sebarang post kat blog ni sebab semalam ada hal peribadi yang patut ROT settlekan tapi sangkut sebab tetidur yang lama sampai lebih 12 jam. Tapi memandangkan hari ni ROT banyak baca perkara-perkara tak wajar dari geng-geng perosak negara, so ROT tulis jugak la post. Post kali ni ROT nak kaitkan kenapa kat banner header blog ni ROT ada tulis 'Democracy is the Devil invented by Jews' ? Actually ayat ROT gune ni adalah ayat yang sama dari apa yang Tun Mahathir pernah suarakan pada himpunan negara Islam dulu cuma disampaikan dengan cara lain.

 Najib Di Sambut Dengan Warna Kuning di KL Sentral?

Actually, inilah yang MalaysiaKini.com cuba sampaikan pada satu artikel dia. Kononnya Perdana Menteri Malaysia disambut dengan warna kuning ketika sampai di KL Sentral. Memula ROT baca menda ni pun, ROT jadi sedih la. Sampai macam tu sekali ke rakyat Malaysia ni memberi layanan pada Perdana Menteri sendiri? Macam ni ke melayu yang ROT bangga-banggakan? Berbaloi ke melayu ikut cakap yahudi keling paria Ambiga tu sampai rela kene tangkap semata-mata jadi boneka orang yang ingin takluk negara. Berbaloikah konon perjuangan menentang orang zalim(kerajaan yang dilabelkan zalim) dengan menjadikan ketua kita dari orang yang beragama lain, orang yang pernah mempertikaikan hukum Islam, orang yang pernah mempertikaikan hukum murtad? Aku harap melayu kita jangan lupa AGAMA ITU UTAMA, BANGSA HANYALAH PENGENALAN DI DUNIA. SEBALIKNYA AGAMA ITU IC ANDA SESUDAH KIAMAT.

Betul ke Kuning?

Aku pun dok terfikir jugak tadi betul ke kuning ? Ada ke orang yang sanggup tak bekerja demi perjuangan yang diketuai oleh anjing-anjing yahudi ni ? kalau ada memang aku tabik spring dan kalau yang pergi tu kene tangkap aku memang ludah kat muka lu. Padan kan muka lu orang ! Tapi dari gambar yang aku tengok kat MalaysiaKini.com – aku macam tak nampak pun apa-apa yang kuning melainkan beberapa orang yang pakai. Itu pun tak tau secara kebetulan atau dia memang memakai untuk Bershit 2.0 dan menyalak untuk Ambiga.
image
Kuningnya.........? Haha. aku memang nampak kuning. Pembaca-pembaca nampak tak KL Sentral penuh kaler kuning? Aku tak tau la kenapa malaysia kini leh cakap PM disambut dengan kaler kuning. Kesimpulan aku, kalau orang yang diperjuangkan Malaysia Kini tu kaki kencing, maka yang menulis untuk sampaikan perjuangan dia pun mesti kuat kencing orang kan? Namun memang ada yang datang di sana ingin memalukan Perdana Menteri. Cuma hajat mereka tak kesampaian kerana telah di cekup oleh pengawal Najib Razak sendiri.

Kenapa kene cekup?

imageimage
Manusia yang dalam gambar yang kene tangkap tu bukan la sebab dia berpakaian kuning menyambut Perdana Menteri. Kalau korang terbaca macam tu memang korang dah kene KENCING ! Itu sume propaganda dari BERSHIT yang kotor dan Malaysia Kini yang kaki putar. Nak tau pasal apa orang tu kene tangkap? Sebab dia menghampiri Perdana Menteri untuk memberi memorandum Bershit di KL Sentral. Apa yang korang fikir semua polis yang menjaga Najib Razak akan buat kalau tetiba orang datang nk pergi kat Perdana Menteri? Mesti la cekup dan bawa jauh-jauh sebab takut dia ingin mencederakan orang nombor SATU Malaysia. Logik la sikit, jangan kene tipu bulat-bulat la dengan media pembangkang. Media pembangkang akan cari segala yang boleh di putarbelitkan untuk memutarkan rakyat.

Kenapa Melayu yang Ramai?

Soalan yang bagus dari sorang kawan ROT. Dia tanya ROT kenapa la dia tengok majoriti Melayu yang beria-ria untuk follow perjuangan berSHIT ni mati-matian sampai ada yang sanggup ditangkap demi merealisasikan impian Ambiga untuk kucar-kacirkan keharmonian Malaysia. Jawapan yang ROT bagi simple, tapi takde sapa pun dalam perbincangan yang duduk setable tu yang nk ulas. Semua diam berfikir tapi tak dapat cari alasan lain yang lebih munasabah untuk soalan tu. Jawapan yang ROT bagi, SEBAB MELAYU BODOH!. Semua pun angguk je dengar jawapan tu. Melayu mudah lupa! Dulu orang yang mereka tonjol bontot ikut je kata-kata tu merupakan orang yang pernah melawan hukum Islam. Pernah hendak memansuhkan undang-undang syariah, pernah mempertikaikan hukum syariah! Apa bodoh orang melayu? korang tunduk dan setia pada ORANG YANG KAFIR DAN ORANG YANG PERJUANGAN DIA MEMANG HENDAK MENJADIKAN MALAYSIA NEGARA BUKAN ISLAM. Oh! Yeah.. aku sangat bangga dengan Melayu macam ni.

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Kenapa ROT kata 'Demokrasi Itu Syaitan' ? !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg