Wednesday, November 2, 2011

ROT : Gerakan Pro Dajjal Bermula !

Artikel-artikel lain di Reign of Trust

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Istighfar - Itu sahaja yang mampu ROT ucapkan apabila terlihat artikel di laman web panas pro pembangkang yang menyampaikan maklumat berkisarkan si keparat Ambiga.  Lepas satu-satu kontroversi yang cuba dibangkitkan dan direka oleh makhluk sial ni.  Sebelum ini, si keparat ni sibuk ingin memperbetulkan sistem pilihanraya di Malaysia yang kononnya tidak telus dan peuh dengan korupsi.  Terbaru, keparat yang sama dengan makhluk yang menganjurkan perhimpunan demonstrasi memalukan negara sehingga ke serata dunia Bersih 2.0 kini kembali dengan helah baru.  Helah yang diberi nama 'Seksualiti Merdeka' ini kononnya menjurus ke arah memperbetulkan pemikiran masyarakat Malaysia yang rata-rata beragama Islam bahawa seks sesama jenis itu adalah satu liberalisasi alaf baru.


Seksualiti Merdeka?

Kepala Boot bola sepak anda la Ambiga dengan perjuangan ko yang kononnya ingin menuntut hak kebebasan sepenuhnya dengan memohon supaya kerajaan sedia ada tidak menghukum golongan minoriti yang mengamalkan seks sejenis.  Dalam petikan artikel di bawah, jelas bahawa perjuangan golongan ini bersama ketua mereka yang mungkin turut tergolong dalam golongan ini adalah untuk menuntut hak untuk melakukan seks sejenis secara bebas tanpa perlu rasa takut pada hukuman dari undang-undang syariah Malaysia.
In Malaysia, the lesbian, gay, bisexual and transgender (“LGBT”) community has long been treated as “outsiders”, even though they are citizens.  Members of the LGBT community in Malaysia face numerous hardships, including a lack of personal safety due to harassment by civil and Syariah authorities, living in fear of prosecution for the private acts of consenting adults, and constantly facing public discrimination and denigration.  They are perennially at the receiving end of negative innuendo and hate speech in the mainstream media, which is seemingly tolerated by the authorities.

Lebih menyedihkan lagi, adakah Ambiga ini tidak pernah menetap di Malaysia atau sengaja buat-buat bodoh macam Sus Scrofa ?  Permintaan ini terlalu sinis dan sangat menyindir negara yang terang-terang menetapkan bahawa agama Islam adalah agama rasmi.  Selain itu, haruslah diingatkan di sini bahawa negara Malaysia tidak pernah mengambil dasar demokrasi tulen yang memberikan kebebasan 100% kepada rakyat untuk berbuat apa yang mereka rasa nak buat and cakap apa mereka nak cakap memandangkan Islam adalah agama rasmi dan rakyat merupakan masyarakat yang berbilang kaum.



Malaysia adalah negara demokrasi berparlimen di mana, demokrasi yang diamalkan haruslah tidak ketua negara yakni Yang Di-Pertuan Agong Malaysia.  Yang Di-Pertuan Agong juga merupakan ketua agama Islam Malaysia, oleh itu permintaan seperti ini umpama ingin mencalit najis pada muka ketua negara.

Tujuan dan Motif ?

Setelah melihat kepada apa yang Ambiga keparat ni nak dari kerajaan, ROT dapat membuat 3 kesimpulan mengenai motif atau tujuan sebenar Ambiga ni ingin menimbulkan isu ini.  
  • Ambiga inginkan populariti yang maksimum dimana beliau ingin seluruh rakyat Malaysia kenal siapa itu Ambiga yang pernah memegang jawatan sebagai presiden majlis peguam-peguam Malaysia.  Ini adalah bertujuan untuk merealisasikan rancangan-rancangan masa hadapan.  
Win = Votes + Popularity
  • Ini adalah perjuangan bagi membantu ketua paksi pembangkang Anwar Ibrahim untuk lolos dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari sebelum bermulanya pilihanraya umum.  Nampak sangat bahawa Ambiga ini hanyalah boneka yang sangat syiok di tunggang oleh Anwar untuk menjalankan misi-misi sulit yang agak kontroversi sekiranya ia diketuai oleh Anwar Ibrahim sendiri.
  • Dan motif terakhir yang ROT leh fikir adalah sama seperti tuduhan yang dikeluarkan oleh Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia(PERKASA) yang menganggap Sus Scrofa ini adalah agen Dajjal yang terlibat dalam kegiatan masonary.  Gerakan ini jelas ingin memesongkan akidah penganut agama dengan cuba menyampaikan agama baru yakni agama pemikiran bebas yang tidak berasaskan ketuhanan.  Ini merupakan kepercayaan yang ingin disampaikan oleh golongan illuminati ini sejak zaman-berzaman.
Implikasi 'Seksualiti Merdeka'

Implikasi yang ketara sekiranya perjuangan bodoh Sus Scrofa ini dibenarkan adalah akan bertaburanlah perbuatan-perbuatan yang tidak enak dipandang.  Golongan yang mengamalkan hubungan sejenis ini sebenarnya lebih cenderung untuk menonjolkan perbuatan mereka di khalayak ramai sekiranya ia dibenarkan kerana kebebasan yang diperolehi adalah umpama rahmat yang terulung.  Bullshit!

Selain itu, Seksualiti Merdeka juga terpaksa membenarkan segala jenis kemungkinan orientasi seksual yang dituntut oleh rakyat di Malaysia memandangkan modal perjuangan ini adalah untuk menegakkan liberalisasi yang telah ditulis oleh PM Najib Razak di Sydney dengan pengertian yang sengaja dipesongkan untuk mengambil kesempatan ke atas situasi politik negara kini.  ROT mengklasifikasikan pemahaman ini sengaja dipesongkan kerana Ambiga sepatutnya tidaklah terlalu bodoh dan bebal untuk menafsirkan 'Progressive, Liberal Nation' sebegini rupa? Kalau ternyata beliau adalah terlalu bodoh, layakkah beliau memimpin majlis peguam-peguam pada tahun 2007-2009?

Kesimpulan

ROT dengan keras menolak dan menentang perjuangan Ambiga ini kerana perjuangan yang terbaru ini terlalu sinis dalam menghina hukum agama Islam.  Sebagai seorang rakyat yang menganut agama suci Allah SWT, ROT akan memperjuangkan hukum Islam dan tidak akan sekali-sekali bersetuju dengan gerakan yang bermotifkan perbuatan terkutuk yang pernah menyebabkan kemusnahan pada zaman Nabi Nuh dahulu kala.

Sapa nak komen apa ROT tulis silakan, namun harus di ingat - Jangan menegakkan benang yang basah ! ( apa punya pepatah aku guna pakai.. Lantaklah .. Layannnn!!! )

Keyboard ditekan bertubi-tubi oleh Insan Jumud

Tinggalkan komen bagi artikel : ROT : Gerakan Pro Dajjal Bermula ! !
malaysia (24) 2014 (17) yahudi (17) agama (14) bersih (11) anwar (10) bersih 2.0 (9) blogger (9) gengblogger (9) life (9) politik (9) ambiga (8) melayu (8) pkr (8) ROT (7) anwar ibrahim (7) google blogger (7) lawak super (7) norlia ghani (7) tipu (7) zionis (7) Freemason (6) PDRM (6) bn (6) fakap (6) fitnah (6) murtad (6) najib (6) singapore (6) Illuminati (5) anak rintik (5) bangsat (5) bola sepak (5) cina (5) dajjal (5) google blog (5) harimau malaya (5) harimau muda (5) islam (5) jahanam (5) kelayakan piala dunia (5) maharaja lawak (5) masonary (5) para blogger (5) selangor (5) singapura (5) Nabi (4) PM (4) al masih (4) anak bapak (4) barisan nasional (4) bodoh (4) bohong (4) gangster (4) hiburan (4) india (4) keadilan (4) panas (4) polis (4) syaitan (4) Behemoth (3) Imam Mahdi (3) US (3) boikot (3) bukit jalil (3) damai (3) dap (3) facebook (3) facebook page (3) football (3) gereja (3) jais (3) jumud (3) kelantan (3) keparat (3) komen (3) kristian (3) mampus (3) pelajar (3) raja lawak (3) remaja (3) seks (3) tuan guru (3) tun mahathir (3) umno (3) Nabi Isa (2) Nabi Nuh (2) bapak borek (2) cyclop (2) facebook comment (2) facebook like (2) fam (2) gay (2) iklan (2) kencing (2) kerja gile (2) kl (2) lion (2) madinah (2) mahathir (2) nuffnang (2) perniagaan (2) realiti show (2) rogol (2) sreevesan (2) syarikat di malaysia (2) tua (2) ISA (1) MPP (1) ads (1) angin (1) arkib (1) arkid (1) arsenal (1) bebas (1) blackberry (1) brown dwarf (1) comet (1) design (1) down (1) elenin (1) gadget (1) gerbang (1) handphone (1) htc (1) husam musa (1) iphone (1) jambu (1) jpa (1) kanan (1) kiri (1) mukadimah (1) musa (1) nibiru (1) nokia (1) planet x (1) recent post (1) sekolah agama (1) sial (1) social (1) spr (1) system of a down (1) teknologi (1) tema (1) theme (1) upm (1) wataniah (1) wibiya (1)
gunbladeiv's Profile on Ping.sg